Heb je een zakelijke vraag over onze producten of over Bolletje? Kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen, vul dan onderstaand contactformulier in.
Bolletje
Zakelijk
Veelgestelde vragen
Hoe gaat Bolletje om met sponsoraanvragen?
Regelmatig bereiken ons aanvragen voor gratis producten of een financiële bijdrage. Om een goede structuur aan te brengen in deze aanvragen, versnippering te voorkomen en tijdvragende handelingen te beperken hebben we het volgende uitgangspunt. Door het jaar heen sponsoren we de voedselbank en andere goede doelen in de vorm van producten. Door dit actieve sponsorbeleid kunnen wij helaas niet voldoen aan individuele en op zichzelf staande initiatieven.
Waar is het zakelijke assortiment verkrijgbaar?
Het per stuk verpakte assortiment van Bolletje is niet in de reguliere retail te verkrijgen, maar enkel bij de welbekende (Horeca) groothandelaren. Het assortiment kan per groothandel variëren, vraag daarom je lokale groothandelaar welke producten zij van Bolletje in het assortiment hebben.
Welke producten zijn zakelijk te bestellen?
Het totale assortiment van Bolletje is zakelijk te bestellen. Daarnaast hebben we speciaal voor onze zakelijke klanten mono producten van Bolletje beschikbaar. Dit zijn per stuk verpakte Bolletje producten die niet verkrijgbaar zijn in de reguliere retail. Deze mono verpakkingen zijn de ideale oplossing om Bolletje producten los te verkopen en voorkomen daarnaast uitdroging van het product. De volgende producten zijn in mono verpakking beschikbaar:
- Knäckebröd Sesam Mono
- Knäckebröd Volkoren Mono
- Ontbijtcrackers Meerzaden Mono
- Echte Beschuit Mono
- Volkoren Beschuit Mono
Kun je eenmalig een grote bestelling plaatsen bij Bolletje zelf?
Het is helaas niet mogelijk om eenmalig een grote bestelling te plaatsen bij Bolletje. Onze producten liggen binnen zowel de reguliere retail als (Horeca) groothandels, hier zijn onze producten grootschalig in te kopen. Met de retailers of groothandelaren bespreek je het best welk assortiment zij beschikbaar hebben en of het plaatsen van een grote bestelling bij hen mogelijk is.
Wanneer kun je zakelijke klant worden bij Bolletje?
Als je denkt dat je in aanmerking komt voor rechtstreekse levering, vul dan onderstaand contactformulier in. Vermeld hierbij welke producten je wenst af te nemen en geef hierbij aan welke volumes het op jaarbasis betreft. Wij zullen beoordelen of de volumes toereikend zijn voor rechtstreekse levering en nemen na beoordeling contact met je op. Indien de volumes niet toereikend zijn kijken we graag mee waar onze producten het beste ingekocht kunnen worden.
Ben je op zoek naar productinformatie of -afbeeldingen van Bolletje?
Bolletje zet alle nodige informatie over een product en productafbeeldingen op GS1. Via dit platform kan alle productdata gevonden worden.
Waar kan ik een zakelijke klacht indienen?
Een zakelijke klacht kan worden ingediend in het contactformulier onderaan deze pagina. Bij het indienen van een klacht ontvangen wij graag de volgende gegevens: productnaam, LOT-code en waar de order is besteld. Met deze gegevens kunnen wij de klacht goed behandelen.
Vanaf wanneer worden er orders voor Sint uitgeleverd?
De orders voor Sint worden jaarlijks uitgeleverd vanaf begin september.